frică…

Mai demult am citit undeva, că dacă spui cu voce tare lucrurile de care ţi-e frică, sau dacă le scrii, te ajută să ţi le înfrângi. Am ajuns într-un punct în care mai devreme sau mai târziu o să îmi înfrunt unele din aceste frici şi când o să se întâmple asta…mi-aş dori să ma simt cât de cât pregătită.

Aşa că o să le scriu aici, într-o ordine aleatorie, pentru că nu ştiu ce mă sperie cel mai tare.

– Mi-e frică să nu greşesc, în ceea ce fac sau faţă de cineva.

– Mi-e frică să nu dezamăgesc. În primul rând persoanele dragi şi apoi pe mine.

–  Mi-e frică să nu par ridicolă.

– Mi-e frică să încalc promisiuni.

– Mi-e frică de singurătate. Când eram mică aveam un singur coşmar care se repeta în diverse forme, finalul totuşi fiind acelaşi: rămâneam singură şi oricât aş fi încercat persoanele dragi nu se mai întorceau lângă mine.

– Mi-e frică de întuneric. Oricât de copilăresc ar suna, şi-acum mi-e frică să întind mâna după întrerupător să aprind lumina…dacă mă ia ceva de mână? Ca să nu mai zic că imaginaţia mea o ia razna în întuneric…are o minte proprie.

– Mi-e frică de tunete. Mai logic ar fi să îmi fie frică de fulger…macar ăla poate să mă rănească, dar pe mine mă sperie sunetul…

– Sunt îngrozită de ideea morţii cuiva drag…

– Mi-e frică de schimbare. Dacă nu o să mă pot adapta?

Nu cred că pot să spun că mi-e frică de Dumnezeu. Sunt credincioasă, dar nu  urmez pas cu pas regulile Bisericii. Oricum, nu cred că cineva sau ceva atât de bun ar putea să-ţi facă ceva încât să ajungi să-ţi fie frică de El.

–  Mi-e frică de eşec. Ma doare când văd că nu reuşesc ceea ce îmi propun, fie că e din vina mea sau a altora.

– Mi-e frică de neputinţă. Nu-mi place să mă simt neputincioasă, nu vreau să ajung să depind de alţii.

– Mi-e frică de oameni. Unii oameni pot să fie atât de răi…

– Mi-e frică de indiferenţă…fie că vine din partea mea sau a altora…e un sentiment urât.

Vouă de ce vă e frică?

4 gânduri despre „frică…

  1. sunetultacerii spune:

    Mi-e frica de mine…
    Cel mai mult ma sperie cand cineva tipa la mine.
    Lista continua,deoarece asa cum stii si tu…sunt o panicata in adevaratul sens al cuvantului.

  2. sunetultacerii spune:

    Ah,am uitat…mi-e frica de viitor.

  3. me? spune:

    shi totushi… dak te-ai gandi putzin…. ai putea sa skpi…. sa nu-tzi mai fie frik…. asta in kz k nu-tzi place senzatzia….

  4. jst1girl spune:

    de aceleasi lucruri in aceeasi ordine aleatorie..:) cineva mi spunea k mi e frica de prea multe …oare?cititundu le la tine ma conving ca sunt firesti temerile mele

Lasă un răspuns

