decizii, decizii

Se întâmplă câteodată să presimţim când urmează să se întâmple ceva rău, dar nu facem nimic să evităm asta. E ca şi cum te-ai afla într-o maşină fără frâne şi cineva te împinge din vârful unui deal abrupt. Nu poţi face nimic decât să  te duci la vale şi să aştepţi inevitabilul.

 

Ştii că greşeşti din momentul în care iei decizia, dar ce poţi să faci în privinţa asta? Stai şi meditezi, priveşti problema din toate unghiurile pentru a găsi soluţia cea mai practică.

Se zice că din două rele trebuie să alegi răul cel mai mic. Dar ce faci, când deciziile tale îi afectează pe cei din jur? Când ceea ce este bine pentru tine, este rău pentru altcineva. Când este corect să fii egoist şi care este limita altruismului?  

 

 

Gary Collins (actor american) a spus că „Putem să evităm să luăm decizii nefâcând nimic, dar până şi asta este o decizie.” Ceea ce înţeleg eu din afirmaţia lui este că, dacă eşti destul de deştept, faci în aşa fel încât să eviţi astfel de situaţii…te dai jos din maşină înainte să o ia la vale.

 

 

P.S: Ştiu că nu prea are sens ce am scris eu aici…sunt doar idei…o să mă întorc într-o zi la acest articol şi o să-i dau o formă…don’t judge me too harsh…:P

5 gânduri despre „decizii, decizii

  1. sunetultacerii spune:

    Are sens,nu te mai judeca asa aspru.

  2. bucaticadinmine spune:

    pentru tine toate au sens…mă cunoşti prea bine aşa că poţi înţelege cu uşurinţă ceea ce vreau eu să exprim…îţi mulţumesc oricum…

  3. sunetultacerii spune:

    Nu pot spune ca te cunosc prea bine,nici thu nu ai ajuns sa te cunosti prea bine…dovada faptul ca ai scris PS-ul…mai ai un drum lung de parcurs dar stiu ca in final vei face cunostiinta cu tine.Pt putin oricand!

  4. bucaticadinmine spune:

    🙂 oki oki you win…nu mă mai contrazic cu tine…oricum nu o să-mi dai dreptate 😛

  5. sunetultacerii spune:

    Nu e vorba de dreptate sau nu …asta e firea omeneasca de a se cunoaste pe parcursul vietii…intotdeauna ceva nou…ne uimim mereu…la sf suma uimirilor noastre realizeaza natura noastra,realizeaza raspunsul la intrebarea „Cine sunt eu?”
    Nu stiu asa zic…

Lasă un răspuns

