frică…presupun că partea a II-a

Trebuia să fie un later edit presupun la primul articol intitulat frică, dar l-am lăsat ca un articol de sine stătător…

Am realizat că îmi mai este frică de ceva: de sfârşit…în orice formă. Chiar şi atunci când lucrurile trebuie să se sfârşească, când e n0rmal, logic ca ele să ia sfârşit. Poate are legătură cu frica mea de schimbare…orice sfârşit e un nou început, nu?

6 gânduri despre „frică…presupun că partea a II-a

  1. sunetultacerii spune:

    Dap,asa se zice…ca orice sfarsit e un nou inceput…
    Cred ca avem de aface cu estetica uratului aici…fiindca sfasitul e privit ca un efect benefic…
    Ai observat ca sfarsitul vine repede,iar inceputul se lasa asteptat…
    Oricum sfarsitul e thare complex…no comment…

  2. ioana :) spune:

    that’s deep, dude. real deep.

  3. Carmen spune:

    Super, bravo! Ai mult curaj sa iti recunosti fricile! Nu vrei sa scrii o carte? Stiu eu pe unii ca ti-o publica…

  4. bucaticadinmine spune:

    o să mă gândesc la ofertă 😀 mulţumesc! 🙂

  5. sunetultacerii spune:

    Wow!That’s a big dream came true!Genial!

  6. sunetultacerii spune:

    Ce atata stat pe ganduri…Go forest!

Lasă un răspuns

