zâmbiţi…

…pentru că nu e nici un rost în a fi trist. Râsul e sănătos. Atât pentru organism cât şi pentru suflet, în special pentru suflet.

Azi am râs din orice motiv. Nu mă înţelegeţi greşit. Nu am râs „ca prostu” cum se zice. Am râs pentru că aşa am vrut şi pentru că aşa am simţit. Am râs de mine, am râs de alţii, am râs de ceea ce făceam sau de ce îmi aminteam. Am zâmbit la orice gest frumos sau la orice lucru frumos pe care l-am întâlnit. Am râs din tot sufletul pentru prietenie, pentru iubire, pentru viaţă. Am râs pentru că trebuie să profiţi de orice moment frumos în viaţă. Am râs pentru că ştiam că deşi poate vor urma momente mai grele, o să fie alte momente şi mai îndepărtate decât acelea, în care voi zâmbi pentru că am depăşit o dificultate sau pentru că am ieşit dintr-o situaţie din care nu credeam că voi mai ieşi vreodată. Am râs pentru că problemele sunt trecătoare, pentru că supărările vin şi trec, dar noi rămânem. Aşa că de ce să nu rămânem cu zâmbetul pe buze? Am  zâmbit chiar dacă oamenii au fost răi, gândindu-mă că şi ei ar trebui să zâmbească mai des, să-şi mai bucure sufletul. Am zâmbit în speranţa că zâmbetul e întradevăr molipsitor.

Şi asta mă face să-mi aduc aminte de un tânăr, într-o dimineaţă la metrou. Stătea pe scaun în faţa unei doamne uitându-se insistent la ea. Aceasta era posomorâtă având destule probleme pe cap aşa că l-a ignorat sperând că o să-şi întoarcă privirea. Când acesta nu a făcut asta, i-a aruncat o privire mai mult sau mai puţin dezaprobatoare. El a surâs şi a întrebat-o:” – Doamnă, dar dumneavoastră chiar nu aveţi nici un motiv să zâmbiţi în dimineaţa asta?” Şi-atunci a zâmbit. Doamna respectivă este mama mea, şi şi-acum zâmbeşte când îşi aduce aminte.

Am zâmbit şi-am râs, m-am întristat şi-apoi am râs din nou. Poate zâmbetul meu a făcut o altă persoană să zâmbească şi zâmbetul ei a făcut să zâmbească o alta…şi tot aşa.

Zâmbiţi. : )

6 gânduri despre „zâmbiţi…

  1. bucaticadinmine spune:

    să înţeleg că iniţiativa mea a avut succes?

  2. Carmen spune:

    Da a avut succes! Multumesc! Mi-am adus aminte sa zambesc

  3. sunetultacerii spune:

    Foarte frumos!
    Insa pe mine ma sperie sintagma „Dupa ras vine plans”.
    Iti si rasp de ce nu pot rade:))Fiindca rasul meu este deranjant pt timpane:))Rad foarte thare:))

  4. cine ştie şi cunoaşte…:)

  5. Dupa postul asta cred ca o sa incep sa read more random blogs doar ca sa gasesc si eu persoanele care pun in scris intalniri de acest gen.

    Tin minte o domnisoara care plangea intr-o statie de metrou, si aici legam cu (si daca facem stanga in loc de dreapta) si mam dus spre unirii cu ea instead of spre romana, am coborat la Brancoveanu, am mancat o inghetata in parc, si am reparat ziua, am vazut ca spre sfarsit si-a scris numarul de telefon pe un servetel, dar inainte sa imi fie inmanat, sa gandit ea ca..poate asa a inceput si data trecuta, si acum plangea la metrou.

    So no name, no number..some face.

    She left with a smile.

    We need more people with no reasons to keep happy

Lasă un răspuns

