recomandare…

Tocmai am văzut un film care mi-a plăcut foarte mult şi vi-l recomand. În primul rând cred că ar trebui să spun că este de dragoste…şa că dacă nu vă daţi în vânt după poveşti siropoase, probabil nu e indicat să-l vizionaţi…

Filmul se numeşte „My sassy girl” nu cred că e nou, dar eu abia acum l-am văzut.

Mi-a plăcut în mod special o replică: „Destiny is the bridge you build to the one you love.” Asta e şi tema filmului. Două persoane care îşi întâlnesc sufletul pereche „din greşeală” şi apoi lasă totul în mâna destinului pentru a vedea dacă întradevăr sunt meniţi pentru a fi împreună.

Sper să vă placă.

3 gânduri despre „recomandare…

  1. sunetultacerii spune:

    Am incredere in gusturile tale.

  2. me? spune:

    bine ma, hai k ma uit…

  3. jst1girl spune:

    eu l am vazut la sfarsitul lui mai ,incepusem sesiunea ..este intr adevar „touching”..iar melodia din fundal iti da o stare…una din acele stari pe care nu le poti descrie 😛

Lasă un răspuns

