sedusă şi abandonată…

Mă chinui de o săptămână să scriu ceva…dar încă nu am găsit ceva interesant de scris…şi toţi ştim că decât să vorbeşti degeaba (sau să scrii, în situaţia de faţă) mai bine nu o mai faci deloc.

Se pare că inspiraţia mea a fugit…so no post…

Pănă data viitoare…o să salvez multe ciorne 🙂 uraţi-mi succes!

2 gânduri despre „sedusă şi abandonată…

  1. sunetultacerii spune:

    Succes!Sunt sigura ca „pasul de domnisoara” te va vizita in curand!It takes time,but it will come,have faith!

  2. ioana :) spune:

    right on, sister!

    PS. i love jesse !

    PPS. sufletu’ meu!

Lasă un răspuns

