rătăcită…

Mă pierd în iluzii, în dorinţe…când ar trebui să dau piept cu viaţa. Mă las năpădită de dorinţe noi şi vechi. Mă întind spre cele noi uitându-mă cum se destramă cele vechi, nu pentru că nu mai vreau aceleaşi lucruri, ci pentru că nu mai ştiu cum să fac să le obţin. De ce au ieşit toate la suprafaţă tocmai acum? Acum când am nevoie de realism, mă izolez în lumea mea.

Toţi se aşteaptă de la mine să reuşesc, să fac tot ce mi-am propus şi mai mult de atât…dar nu ştiu dacă mai pot. Mi-am pierdut încrederea în mine tocmai acum când aveam cel mai mare nevoie de ea. Poate că m-am supra-estimat.

Lucrurile se schimbă. Oamenii se schimbă. Dorinţele, aşteptările se schimbă şi mie mi-e frică de schimbare…ghinionul meu, nu?

 M-am izolat de toţi şi toate. Nu ştiu de ce, probabil mă ascund de ceva, încerc să evit ceva, dar nici eu nu ştiu ce. Nu vreau să realizez anumite lucruri. Am observat că mi-e frică de oameni. Merg pe stradă şi mă feresc de ei. Merg pe stradă şi sper să nu mă întâlnesc cu cineva cunoscut.

Încă sper că e doar o fază…până atunci, rătăcesc…

Un gând despre „rătăcită…

  1. sunetultacerii spune:

    [Cred ca toti avem momente cand simtim nevoia sa ne retragem,poate sa uitam anumite rani din trecut,poate sa reflectam asupra viitorului…este important pe parcursul acestei „rataciri” sa nu uitam de noi,de cine suntem cu adevarat,cu cine ne trezim in oglinda de fiecare data cand ne uitam in ea…]
    [Capul sus si privirea inainte,caci timpul trece si nu ne asteapta!Profita acuma cat mai ai vlaga,mai tarziu nu se stie…nimic nu e sigur,dar de ce e nevoie de atata siguranta…hai sa trecem prin viata precum cutitul prin unt…fara sa ne pese,oki?Hai la drum!Hai sa profitam de aceasta calatorie cu suisuri si coborasuri!Pana la urma aceasta calatorie ne dovedeste ceea ce suntem cu adevarat:oameni]

Lasă un răspuns

