Fanta de mere verzi…

Dragi cititori…am nevoie de ajutorul vostru, altfel o să înnebunesc cât de curând.

Eu ştiu cu siguranţă că acum câţiva ani, cei de la Fanta au scos un sortiment de suc cu aromă de mere verzi. Toate bune şi frumoase, numai că nimeni nu îşi aduce aminte! Încep să cred că am visat sucul ăsta şi eu sunt 100% convinsă că a existat. Întrebarea mea este următoarea: cine îşi mai aduce aminte de Fanta de mere verzi?

Haideţi, că ştiu că nu mi-am imaginat! Apăruse cam în acelaşi timp cu Fanta Shokata (nu asta de acum…aia cu reclama aia cu copiii care aveau freze de 220) şi cu Pepsi Blue…şi s-ar putea să fi fost tot atunci când au scos şi Fanta aia cu scorţişoară…apoi după un scurt timp le-au scos de pe piaţă şi se pare că numai eu am rămas cu amintirea…

So….dacă şi voi vă aduceţi aminte că a fost cândva pe piaţă…ajutaţi-mă să îi conving pe oamenii din jurul meu că nu sunt nebună şi visez arome de mere verzi 🙂

Îmi cer scuze dacă am jignit pe cineva cu atâta reclamă la sucuri 🙂

20 de gânduri despre „Fanta de mere verzi…

  1. sunetultacerii spune:

    [Moachma cate detalii…]
    [Chiar ti-a placut Fanta de mere verzi,de esti atat de revoltata…hmmm…zic sa faci o citatie sa ii tragi de ureche pe cei de la Fanta sa ia atitudine…poi,cum adica?Sa nu mai poti de pofta.]
    [Adica nu e numai vorba de pofta,e vorba de amintiri.]
    [Precum sortimentul de suc favorit evaporat,asa este si viata omului…trecatoare…raman doar amintiri…]

  2. sunetultacerii spune:

    [Ah]
    [Mi-ai adus aminte]
    [Vezi ca ai peste 1000 de vizitatori…hmm…ai promis ceva :-w]

  3. am uitat….ce era să zic? happy 1000 viewers? oricum nu sunt vizitatori unici….puteai să te uiţi tu de 1000 de ori 🙂 şi ar fi fost acelaşi lucru 🙂

  4. sunetultacerii spune:

    [/:) nu zau/:)]
    [Tipa modestia-n tine>:P]

  5. sunetultacerii spune:

    [Sunt o dura:>]
    [Neah :>]

  6. =)) ooooo da….m-a durut…tre’ să recunosc :))

  7. aura spune:

    mah, eu parca imi amintesc asa vag de aceasta Fanta..deci nu mai faceti omu’ nebun…ei…

  8. sunetultacerii spune:

    [A nu se intelege gresit:n-am facut-o nebuna]
    [Termenul de „nebuna” ii l-a dat altcineva,so much for the self esteem…]

  9. offf…Ana îmi ia apărarea ca întotdeauna…just so you know…eu m-am auto-proclamat nebună…ea nu are nici o vină…sunt prea adorabilă să mă insulte cineva :)) (ce ziceai de modestie? :P)

  10. aura spune:

    aoleu, eu ti-as mai lasa commenturi, dar am o problema mareeee…ma enerevaza poza ta cu creasta!! inca ma intreb cum ai putut sa anticipezi moda asta?? de mica te ducea capu’….[-( zau…

  11. sunetultacerii spune:

    [=)) looool @ aura]

  12. Deea spune:

    =))=))……..tare creasta, acuma am observat-o
    da ma a existat fanta de mere verzi si mai tineti minte si de coca-cola vanilla =P~

  13. Denise spune:

    Fanta de mere verzi a fost ce mai buna bautura care am bauto vereou data. Am fost foarte dezamgita cind am venit inapoi in romania si nu mai o avea. Sper ca o aduce inapoi

  14. Andreea spune:

    A existat fanta de mere verzi si din cate imi aduc aminte,reclama sau ambalajul avea o chestie cu omizi 🙂

  15. Marius spune:

    Da,anul trecut in 2009 am baut in Grecia,super tare!!!

  16. ana spune:

    fanta verde se gaseste in grecia, chiar acum beau una :)) mi-a adus cineva care a fost in concediu. daca e, roaga pe cineva care se duce la greci sa iti aduca o cutie
    p.s. exista si fanta albastra e din mandarine si nu are acid 🙂

  17. flm spune:

    si eu am patit lucrul asta pur si simplu nu isi mai aduce aminte lumea nici pretena mea nu isi aduce aminte DAR EU STIU SIGUR CA A FOST PE PIATA! asa ca stai linistita ca nu esti singura

  18. coco spune:

    era cel mai tare suc :(((((

  19. frumu spune:

    da si acuma exista dar nu in romania dar in grecia in atena cel putin ai sa o gasesti cu siguranta la orice supermarket.

  20. Mircea spune:

    Îmi amintesc perfect de ea, știu că IUBEAM Fanta de mere, și aia exotic de prin 2001.

Lasă un răspuns

