„Râma e vierme?” „Cum să fie mă vierme? Râma e râmă!”

Şi ăsta e doar un exemplu de inteligenţă rară 🙂

Perla asta e perlă colectivă. Autoarele suntem eu şi Elena, desigur. Cine altcineva?

Perle de genul s-au adunat multe în trei ani de zile. Dar azi vă povestesc doar una 

Azi ne-am plimbat cu motocicleta, eu conduceam. Elena era în spate şi Maria în ataş. 🙂 Ţin să precizez că motocicleta era de fapt un scaun pe care stăteam eu cu Elena, ataşul Mariei era scaunul de lângă noi şi mai aveam şi un penar pe post de schimbător de viteze…sau cum se numeşte chestia aia de pe mâner de care roteşti 🙂 a fost SENZAŢIE!!! Dacă nu mă credeţi o să vă arăt şi poze 🙂 Elena chiar era speriată 🙂 Sunt unele poze în care ne bate şi vântul prin păr (Maria ne ţinea pe mine şi pe Elena de câte o şuviţă de păr, dar sunt sigură că dacă nu vă ziceam nu vă prindeaţi 😉 )

Aaaaa de menţionat este şi faptul ca ideea Elenei pentru o cască era de a îmi pune geanta ei în cap. 🙂 Genial, nu? Siguranţa trebuie să fie mereu pe primul loc!

Desigur că Ana nu a lipsit nici ea din peisaj. Ea a fost fotograful ca de obicei. Cred că îi e frică să se plimbe cu motocicleta noastră…prea periculos. Pozele vi le arăt mâine sau poimâine când le primesc.

Până atunci vă las cu poza asta ca să aveţi totuşi cu ce vă delecta :p

noi

de la stânga la dreapta: Ana, Maria Elena şi eu. 😀

7 gânduri despre „„Râma e vierme?” „Cum să fie mă vierme? Râma e râmă!”

  1. divu' spune:

    deci a innebunit laura…. hai ca st-eti dragutze….. auzi motocicleta,cand nici pe strada nu stie sa mearga….. auzi schimbatoare…..doamne putza-ma… oricum esti tare,tine-o tot asa :)):))

  2. sunetultacerii spune:

    [Ascultam „Yiruma-River flows in you” in timp ce va facea si desi aveam fata umeda de la niste lacrimi neasteptate am continuat sa fac poze.]
    [Am stat si m-am gandit ca joi nu e asa o zi importanta…pana la urma avem noi cum sa facem poze si fara coperta si alte artificii.Mult mai hazlii,mult mai „de tinut minte”]
    [Nota:A nu mai asculta Yiruma cand va fac poze:))]
    [Stiu sunt un copac,dar o sa-mi fie dor de voi!]

  3. andreea spune:

    😐 vreau si eu din nou la liceu………sunt cei ai tari ani ever..sincer as vrea sa mai am 15 ani.

  4. andreea spune:

    ok …ce este in noiembrie si in decembrie???

  5. offf andreea,andreea, mă aşteptam la mai multe din partea ta…:) in noiembrie apare a 4-a carte şi în decembrie al doilea film 😉

  6. Deea spune:

    #-O…cum am putut sa uit:))

  7. me? spune:

    doamne… putza-ma shi pe mine :))))

Lasă un răspuns

