Fun facts…II

Azi am realizat că cel puţin două conversaţii sunt standard la mine şi la Ioana (pentru necunoscători, Ioana e my big sister / older sună urât :p) ; ce e şi mai amuzant e subiectul conversaţiilor:

Eu: – Siso, mai ai bani să iei ceva bun?

Ioana: – Da. Ce „ceva bun” vrei?

Eu: – Nu ştiu, dar să fie cu ciocolată. :))

sau:

Ioana: – Vezi să iei şi tu „cico” dacă tot te duci până afară.

Eu: – Bine. De care „cico” să iau?

Ioana: – De care vrei tu, da’ să fie fără acid.

Şi culmea e, că de fiecare dată când adresăm aceste întrebări răspunsurile sunt mereu aceleaşi 🙂 Nu ştiu de ce insistăm…:p

Faptul că suntem surori ne ajută foarte mult să realizăm ce vrea să spună cealaltă de fapt când adresează o rugăminte. Aşa am aflat eu după vreo două, trei cereri de genul, că Ioana când zice că vrea parizer cu ciuperci, de fapt vrea cu ardei. Mi-a luat ceva să înţeleg ce nu-i convine şi de ce se strâmbă când vede ce am cumpărat de la piaţă 🙂

Un gând despre „Fun facts…II

  1. sunetultacerii spune:

    A avea o sora este o binecuvantare,fiindca stii mereu ca drumul pare mai usor atunci cand esti insotit.

Lasă un răspuns

