rătăcită partea a II-a…

Se pare că nu era doar o fază…se pare că rătăcesc şi acuma şi se pare că în loc să îmi găsesc destinaţia mă afund mai rău în necunoscut. Nu se pare…aşa e.

18-08-07_1909Mă simt ca acum o vară, când înotam în larg şi vroiam să văd cât de adâncă e apa aşa că m-am lăsat să cad cu gândul că până la urmă o să dau de fundul apei. La un moment dat am deschis ochii şi mi-am dat seama că nu mai ştiam dacă mă îndrept spre suprafaţă sau spre adânc. Am început să înot, dar m-am speriat la gândul că poate înot în jos aşa că m-am oprit şi m-a cuprins panica. Reacţia mea a fost una normală în situaţia dată, însă nu cea mai inteligentă: am ţipat. Credeţi-mă…în apă nu e bine să urli. Plămânii şi apa nu prea se împacă. Lor le place doar oxigenul.

Aşa e şi acum. Numai că acum m-am învăţat minte şi nu mai ţip. Aştept. Ori ating fundul apei, ori ies la suprafaţă. Fără aer nu pot să supravieţuiesc prea mult, nu? Mai am o rezervă bună de aer şi ştiu că rezist până ies la suprafaţă, dar plămânii dor când au nevoie de aer…

2 gânduri despre „rătăcită partea a II-a…

  1. sunetultacerii spune:

    [Ca sa respiri ai nevoie de aer,dar ca sa mergi prin viata sa dai piept cu toate incercarile ai nevoie de tarie de caracter,de vointa…]
    [Orice ar fi trebuie sa mergi cu capul sus,spune „DA” provocarilor,nu da cu piciorul la ocazii,traieste-ti viata si nu lasa pe nimeni sa iti ia aerul!]
    [Fii puternica asa cum stiu ca esti,scoate la suprafata aceasta putere!]

  2. me? spune:

    ce concluzie intzeleapta : plamanilor le place oxigenul
    …. bun venit la ora de biologie …..q laura

Lasă un răspuns

