Diferenţa dintre calculator şi TV…

…în opinia mea, constă în faptul că televizorul nu îţi oferă atâta control asupra a ceea ce vezi/faci aşa cum o face calculatorul.

Eu nu mă mai uit la televizor decât atunci când ştiu că se dă ceva ce vreau să văd. În mare parte pentru că atunci când dau drumul la televizor mă umplu de nervi. Nu cred că e o surpriză pentru nimeni că nu prea mai ai la ce să te uiţi. Din păcate toată mass-media a fost invadată de tot felul de personaje pe care nu merită să le menţionez.

Dar nu despre asta vroiam să vorbesc. Ideea e că acum că îmi petrec mai mult timp în faţa calculatorului, când în sfârşit ajung la televizor mi se întâmplă să vreau să dau pe butonul de derulare rapidă până trec reclamele, sau să mă duc să răspund la telefon şi să o rog pe sora mea să pună pauză la film. Azi de exemplu am nimerit pe un post de muzică, o melodie care îmi plăcea, însă pe la jumătatea melodiei vroiam să o schimb şi m-am trezit că mă uitam pe telecomandă după butonul ăla din winamp care dă play la următoarea melodie. :))

Cred că cea mai simplă soluţie ar fi să îmi iau un tv tunner să le am pe amândouă într-unul singur :)) 

7 gânduri despre „Diferenţa dintre calculator şi TV…

  1. sunetultacerii spune:

    [Reclamele ne termina.]
    [Da’ pana la urma tre’ sa castige si ei o paine.]
    [HBO-ul e bun.Nu-l am,dar am fost la cineva care-l are si am obs ca nu da publicitate in timpul filmului:D]
    [In rest Pro TV-ul e infect…cronometrat intr-o seara 12 min de publicitate.]
    [Nici calculatoru’ nu-i cine stie ce,nu-l ridic in slavi.]
    [Pana la urma ramanem cu cartile ;)]

  2. Radu Hossu spune:

    Off topic:

    Nice comment la Bendeac … in legatura cu solutia anti-cocalari.
    Esti realista.

    Mult respect.

  3. ioana :) spune:

    COMPUTER FREAK!!!!

    iesi si tu afara, respira niste aer (aproape) curat, iesi prin parc, foloseste-ti picioarele alea ca o sa te gasesc atrofiata intr-o zi.

    tineretul din ziua de azi…

    yours, in depression and loneliness,

    i. 🙂

  4. Promit că o să vină ziua în care o să port şi eu tricoul ăla cu: The internet was closed so I thought I’d come outside today :))

  5. sunetultacerii spune:

    [Nu ai mai intrat de 3 zile pe net…]

  6. Well, I was out of town…I forgot the hug befo’ I went…sorry >:D<

  7. Bekali spune:

    Bine asa , cu tunnerul . In plus poti sa si inregistrezi ceva ce-ti place , material care ulterior il postezi pe blog .

Lasă un răspuns

