impresii de călătorie?

Deşi week-end-ul ăsta se anunţa a fi unul liniştit, m-am trezit că temerile mele m-au urmat şi în „oaza mea de linişte”. Două nopţi, două vise. Primul a răsucit cuţitul într-o rană ce se chinuie să se vindece, al doilea mi-a adus lacrimi şi realizarea că mai devreme sau mai târziu tot o să pierd una din cele mai dragi fiinţe mie. Visul ăsta din urmă mi-a lăsat un gust amar…sunt furioasă la gândul că moartea nu iartă pe nimeni, că ne ia pe toţi puţin câte puţin odată cu moartea fiecărei persoane dragi până când nu mai avem nimic…dar cel mai mult sunt furioasă pentru că văd resemnarea din ochii ei, pentru că ştiu că a renunţat şi şi-a spus că a trăit destul. Sunt egoistă, ştiu. Dar oricât de pregătit ai fi…tot doare.

Lasă un răspuns

