dedication…

De ce simte lumea nevoia să îmi recomande filme triste? Nu ştiu dacă e coincidenţă sau nu, dar de fiecare dată când mă uit la un film recomandat de cineva…ajunge să fie unul trist. Protagoniştii sunt oameni neîmpliniţi sau inadaptaţi social. Ce contează că se termină cu happy-end? Eu tot partea tristă o ţin minte.

De exemplu „Wall-e”. O să râdeţi. E desen animat, cum să fie trist? Da, întradevăr, toţi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi, au reuşit să îi învingă pe cei care stăteau în calea fericirii lor şi au cultivat „plante de pizza” ca să salveze planeta…dar disperarea lui Wall-e când o pierde pe Eva este tot ce mi-a rămas în minte. N-o să o iert pe Maria toată viaţa mea că m-a pus să mă uit la el.

Nici pe Ana nu o sa o iert. Ea m-a pus să mă uit la „eternal sunshine of the spotless mind”. E un film foarte bun. Mi-a plăcut şi regia, şi jocul actorilor, povestea în mod special, dar cu toate că şi ăsta se termină cu happy-end…doar asta e fericit în tot filmul…sfârşitul. Asta nu înseamnă că nu mi-a plăcut. Rămâne unul din filmele mele preferate.

Azi am văzut Dedication. Mi-a plăcut pentru că e un film mai ciudăţel. Presupun că face parte din categoria filmelor independente, dar nu asta contează. Nu mai are rost să mai spun cu ce sentiment am rămas după ce m-am uitat la el. Pentru ăsta, o învinuiesc pe Andreea.

Alte filme recomandate la care am „regretat” că m-am uitat: Sweeney Todd, Edward Scissorhands, Spread, If Only, P.S. I love you, Bambi =)), Bride Wars (dar ăsta e caz special, doar o scenă mi s-a părut tristă spre deosebire de celelalte care au o atmosferă întreagă de tristeţe) şi altele pe care nu mi le mai aduc aminte…

Concluzia: trebuie să nu mă mai uit la filme recomandate de alte persoane.

Concluzia 2: s-ar putea să nu fie nimic în neregulă cu filmele respective…cred că de fapt sunt eu „stricată”

4 gânduri despre „dedication…

  1. me? spune:

    Mi se pare destul de inteleapta a doua councluzie.

  2. sunetultacerii spune:

    [Filmele sunt facute ca sa te impresioneze intr-un fel sau altul.Sunt o arta!Si prin arta noi invingem!Ai plans,am plans,ne-am imaginat ce ar fi daca,ne-am inspirat….]
    [Nu e nici o problema daca ai plans la Wall-E…io am plans la Number 9,e woki.]
    [Suferinta e dovada vie ca suntem oameni.]

  3. ioana :) spune:

    e o intrebare retorica, nu?
    daca nu era retorica tot ce pot sa spun e…are you retarded, little sister? ti-ai citit blogul vreodata?

    helloooo!!!! esti extrem de deprimata si deprimanta. tu nu vezi decat partea trista a lucrurilor, partea goala a paharului.

    am doua raspunsuri la intrebarea ta:
    1. iti recomanda filme triste pentru ca esti o fire pesimista si oamenii presupun ca o sa apreciezi un film trist

    si

    2. filmele nu sunt triste, dar, asa cum am spus mai sus, tu vezi doar partea trista.

    peace out!

    i.

  4. eu prefer să consider că sunt realistă, dar să zicem că ai dreptate…doar tu stai cu mine în casă toată ziua. 😛

Lasă un răspuns

