viaţa de student…

Oricât de mult ţi-ar plăcea ceea ce faci la facultate, unele cursuri sunt mai mult decât plictisitoare. Sunt chinuitoare chiar. Să stai două ore să asculţi un profesor e agonizant. Şi astfel, studenţii îşi ocupă timpul cu diverse activităţi.

Aşa se face că, după ce mi-am ridicat nasul din integrama pe care tocmai o terminasem, cu muzica în urechi, hotărâtă să fiu puţin atentă la curs, am observat că persoana din stânga mea citea o carte, iar în dreapta mea, altcineva se juca „snake”. Am început să râd văzând că nu mai am de ce să îmi fac mustrări de conştiinţă şi că nu sunt singura persoană care se plictiseşte de moarte. Şi mai amuzant e faptul că lumea vine pregătită de acasă cu cărţi şi ziare ca să treacă timpul mai repede. Majoritatea cu asta îşi ocupă timpul, citind ziare, dar mai sunt şi alţii mai inspiraţi care au venit cu laptop-ul de acasă aşa că pot să stea pe mess sau să se joace solitaire.

Alţii, mai conştiincioşi, subliniază din carte ceea ce punctează profesorul la curs. Tot ei sunt şi mai atenţi, din moment ce au observat că tot ce se spune la un curs, găseşti în cărţile profesorilor respectivi.

După asta, am întrerupt-o pe colega mea din jocul ei de snake şi am început un campionat de x şi 0. Mi-am luat bătaie, aşa că am lăsat jocul ăsta deoparte şi am început altul la care mă pricep mai bine: spânzurătoarea.  

 

3 gânduri despre „viaţa de student…

  1. divu' spune:

    stii ce apreciez eu la tn,faptul ca nu ti-e teama sa scrii ce simti,nu toata lumea poate sa faca asta.felicitari!!!

  2. Andya spune:

    Eu eram cea cu „snake” =)). In ziua aia am ras cu lacrimi la curs, a fost cel mai amuzant curs din toata viata de student de pana acum. Partea frumoasa a fost atunci cand eu vorbeam si tu aveai castile in urechi. Care a fost cuvantul de baza din ziua aia? A fost tare si faza cu mana, din prima banca =)).

  3. ammmm „împiedicas-ar”? ‘=))

Lasă un răspuns

