cât de „femeie” pot să fiu…

Nu pot să zic despre mine că sunt foarte feminină. Nu mă îmbrac elegant decât la ocazii mai mult decât speciale, mă machiez şi mai rar de atât, nu îmi place să stau 5 ore în faţa oglinzii să îmi aranjez părul…mă rog aţi prins voi ideea, dar de vreo 3 săptămâni am făcut  o obsesie fantastică pentru o pereche de pantofi. Îmi plăceau şi înainte pantofii cu toc (aşa cum spuneam şi aici), dar nu era un capăt de lume dacă nu îi aveam. Mă mulţumeam să îi văd în vitrine sau prin reviste. E, nu şi acum. Acum am înnebunit! De când i-am văzut într-o revistă, îi vreau! Trebuie să îi am…şi mai ales când ştiu că în „Românica” nu am cum să îi găsesc, parcă şi mai rău mi se accentuează obsesia…

Vă las să îi admiraţi, să vă convingeţi că am înnebunit. Designerul este Cesare Paciotti

4 gânduri despre „cât de „femeie” pot să fiu…

  1. sunetultacerii spune:

    [In „Romanica” nu numai pantofii nu-s de gasit,dar si tinerii talentati nu sunt apreciati:))]
    [Oricum,e grav rau de tot!]
    [Si la status si pe blog…chiar vrei,vrei rau de tot…-cu cat iti doresti mai mult cu atat se va indeplini-…so don’t lose hope…there’s a Santa over there to hear you:*]

  2. Unless Santa has 300 Eur to spare…..that’s not happening :))

  3. divu' spune:

    niste galoshi sau cizme de cauciuc nu vrei?fac reducere pt pensionari….

  4. ce reducere sa faci tu ma? tu nici o caciula nu stii sa imi dai…si inca una pe care am castigat-o la un pariu….neseriosule 😛

Lasă un răspuns

