Andreea…

Azi am auzit o altă versiune a cântecului Umbrella al Rihannei…e cântat de Mandy Moore şi când l-am auzit…mi-ai venit în minte tu. Nu e ca şi când nu aş fi ştiut deja versurile…dar acum am început să plâng. M-am simţit exact ca în dimineaţa când m-am trezit după visul ăla oribil. Acum, după tot ce s-a întâmplat mi-am dat seama că visul ăla poate însemna de fapt altceva. Şi nu tu erai în pericol…şi eu nu am putut să te avertizez.

Nu am cuvinte să spun ce vreau să spun, aşa că recurg din nou la ajutorul muzicii…TE IUBESC!

 

When the sun shines, we’ll shine together
Told you I’ll be here forever
Said I’ll always be a friend
Took an oath, I’ma stick it out till the end

Now that it’s raining more than ever
Know that we’ll still have each other
You can stand under my umbrella

